Oğlum beş ay beş günlük tadımlara başladık bakalım. Doktorumuz hazır liste verdi. İlk gün havuçla başlamam lazımdı ama evde yoktu organik balkabağı ile başladım ben de… ikinci gün balkabagının yanına bir tane arpacık sogan ekledim buharda pişirdim. Kalın delikli süzgecten geçirdim. üçüncü gün havuç verdim. Bugün havuç balkabagı ve arpacık sogan verdim ama cok cok yemedi yani bitirmedi. ben de zorlamıyorum gün içinde bir iki kere daha denerim.
Bol zeytinyağı ekliyorum. Buharda haşlıyorum zaten. Haşladıgım suya tane kimyon koyuyorum. Pürenin içine de suyundan ekliyorum gazı olmasın diye. Bolca zeytinyağı ilave ediyorum.
Doktorumuz sebzeleri sogan sarımsakla haşlayabilirsin tadına aşina olsun dedi. Açıkçası biraz kendimi dinliyorum listeye körü körüne bağlı değilim.
İhtiyacı olarak ebebekte silinebilir önlükler var onlar baya iyi yıkama leke tutma derdi olmuyor. Silikon kaşık ve kaşık saklama kutusu aldım. Minik cam kavanozlar aldım züccaciyeden. Sadece oğlumun yiyeceklerini doğrarım diye cam kesme tahtası aldım hijyeni daha kolay oluyor çünkü. Oioi ben de aldım ama ilerisi icin. Blw düşünüyorum ileride ben de. Kendi kendine yiyen bi bebek olsun istiyorum.