Ayseyilmaz61 Kızlar 4 aylik kızım bağırsak enfeksiyonu oldu. Ateşi düşmüyor 37 38 arası dönüyo 2 sefa calpol verdim doktor antibiyotik verdi iştahı azalırsa yatacak dedi ateşini baska nasil dusurebilirim ilk bebegim lütfen yardımcı olun