Merhabalar benim kızım 2 yaşında bende kreşe vermeyi düşünüyorum bulduğum kreş de bezli alıyorlar öğle uykusu var ve öğretmenlerin telefonla oynaması yasakmış çocukları uyutup öyle yemek kahve içme hakları varmış en çok hoşuma giden de bez bırakma konusunda çok yardımcı oluyorlarmış bezi bırakınca parti kutlama yapıyorlarmış eğer kötü bir alışkanlığı varsa ona ceza veriyorlarmış mesela arkadaşına vurdu 5 dakika onunla konuşmuyorlarmış kız ve erkek öğrenciler ayrı yerlerde giyiniyorlarmış benim çok hoşuma gitti bunlar sizde iyi araştırarak böyle bi kreş bulabilirsiniz