Kızlar ben normalde yürüteç kullanmıyorum bebeğime 8 ay 20 günlük ilk defa denemek amaçlı arkadaşımın yürütecini istedim oda verdi 1 hafta bende kalacak bebeğimi içine koyuyorum ama asla bacaklarını hareket ettirmiyo o kadar dikkatini çeken oyuncaklarını gösteriyorum yinede gelmeye çalışmıyor acaba ilk kullanımlarda bu normal mi yoksa bacak kaslariyla alakalı bisey olabilirmi biraz da tembel bi bebeğim var merak ettim sizde kullanan varsa ilk koyduğunuzda neler yaptılar