Günaydın güzel anneler,bebisleriniz nasıl?Benim 22 aylık bir erkek bebeğim var.Konusma sıkıntısı yaşıyoruz.Daha anne,demiyor.Baba,dede,gel,hadi,gitti gibi kelimeri var.Oynarken kelime tekrari yaptırıyorum.Mesela kulaktan kulağa oynuyoruz.Sesleri ya da kelimeleri çıkarmak için çabalıyor.Ama net çıkaramıyor.Giz teması kuruyor.Dikkati dağınık değil .Kartlarimiz kitaplarımız var.Anlatiyorum.Ams yok konuşmuyor.Bu da etraftaki laf ebelerine fırsat doğuruyor.Sinir oluyorum.Sizlerde durum nasıl?Neler tavsiye edersiniz?