Evet malesf ki bebeğim sıcak kahvenin içine elini daldrdı misafrm vardı arkamı dönmemle bardaga dalmıs benm hatam daha dikkatli olabilirdm çocugumn huyunu bildiğim halde ahh cahil ben🤦♀️ saglk ocagna götürdm hemen pansuman yaptlr bende kremlerni aldm ama parmakları su topladı hep baya şişti gördükçe vicdan azabndan ölüyorum düşünemedm aklma gelmzdi bardaga elini daldrcagı kremlerni sürüyorm ama gecer mi kızlar hastaneye götirm mi götürürsem şişlikleri patlatrlarsa daha çok canı acır kendiliğinden inmesini mi bekliyim napm 🤦♀️🤦♀️