Esra26 Eylulllllll 3. Aydan sonra azalma olduğunu fark ettim, doktorumuz da 5. Aydan sonra bıraktırdı.
Eylulllllll Esra26 4 ay 9 günlük ben de son 3 gündür 2 kez veriyordum günde ( normalde 10 10 10 3 kez idi ) . Ben de azalma olduğunu fark ediyorum . Şansa Damla da bugün son hekimim Bırak dedi 4. Ay kontrolünde . Yenisi almayayım o halde 🧚🏻♂️🌹