Kızlar 34+2 de ikizlerim doğdu inşallah yarın hastaneden çıkıyoruz fakat sütün çok gelmiyo ikisinede yetecek kadar eve gidince kaç saat arayla kac ml doyurmam gerekiyor ilk once emzirip üzerine ek mama takviyesimi yapmam gerek tecrubeli anneler nasıl besliyorsunuz ikizlerinizi ?