Elisa34 İlk oğlumda bende uzun süre tek aldırmadım ama şimdi 2.oğlum 2 aylık hep tek yıkıyorum. Korkmak da haklısınız bende aynı yoldan geçtiğim için biliyorum ama inanın çok kolay. Küvete ben biraz su dolduruyorum üşümemesi için. Önce ssırtından tutuyorum elim koltuk altını kavrıyor kaymaması için. Vücudunu yıkadıktan sonra çeviriyorum bu sefer göğsünden tutuyorum yine elimle koltuk altını kavrıyorum. En son da başını azar azar su döküp yüzünü sıvazla hiçbir şey olmaz inşallah 😊