minel_ciler2 Pirayeada benim oğlumda çiş az yapıyor günde 2 bez anca onu da köyü bir sarı kaplıyor bezi artık anlamadim
Bellabellaa Pirayeada herkeste aynı sorun var arkadaşlar. Kesınlıkle havalardan bütün bebekler çocuklar suan aynı sekılde. Benım bebeğimde çok az yapıyor gece yatıyor sabaha 1 kez falan yapmış oluyor
Sogancik Pirayeada canım 7 aylık 2 bez falan yapıyor sarı bı de çok değil sadece ön tarafı dolu oluyor. Normalmiş öyle diyorlar.
Gizemlim Pirayeada normalde kac cc veriyorsunuz benim bebegimde 4 aylik olacak 3 4 saatte 150 iciyor ama çisi sarı ve bu aralar benimkide az cis yapiyor
doganhavva benim kızımda aynı iki gündür çiş sayısı çok azaldı araştırdım ter yoluyla atıyorlarmış ama dikkat etmek gerekiyormuş sıvı alımını çoğaltmak gerek
Adaaa16 minel_ciler2 dün doktorum bu konu için yaz geldiği için koyulaşır ve çiş sayısı azalır dedi çok normalmiş
minel_ciler2 Adaaa16 sağolun ya içimi rahatlattiniz. 🙏 Böbrek sorunu falan olduğunu düşünmeye başlamıştım doktor da yok yakın zamanda
Sinemy Bellabellaa benim kızımda öyle gecede az yapıyor gündüz bile az ve koyu renkli kokulu yapıyor tahlili temiz çıktı. Terdendir sıcaktan dır diye umuyorum