sevval_5481 En son gecen sene alisveris yapmistim kendime o da hamile pantolonu esofmani vs . Kizima da dogumumda annem almisti herseyini boydan kuculen tulumlarin ayak kisimlarini kestim oyle kullaniyorum , uzun kollu zibin badi vs onlari da kisa kol olarak kestim oyle giydiriyorum ne zaman ki kullanilamaz hale gelirse o zaman aliyorum yenisini.