kahvekolik_anne Kızlar cuma günü kan damlasına başladık (ferrum) bugün kakasında hafif kan gördüm. Acaba damladan dolayı olmuş olabilir mi?
Fneva kahvekolik_anne Damla’dan da olmuş olabilir alerjik bir durumda gelişmiş olabilir doktorunuza danışın
Asya39 kahvekolik_anne olabilir demişti doktorum da ama biz sidefer kullanıyoruz kanlı kaka olursa 1 Ml di ölçü 0,5 olarak ver demişti doktorunuza yine de sorun
busra37 kahvekolik_anne kızım 4ay 16günlük. 16günden beri vermem gerek aöa böyle ieylerden korktuğumdn veremiyorum. Kanı düşük değil ama tedbir amaçlı kilosu kadar damla verin demişti doktor 🤦🏻♀️
duruliyasmom Asya39 biz de Sidefer kullanıyoruz. Kaç ölçek veriyorsun? Bize kilosu kadar damla dedi ama çok gibi sanki.
kahvekolik_anne Kaka rengi değişti o olur diye biliyordum ama kan yapıp yapmadığını bilmiyordum bugün görünce korktum
kahvekolik_anne Zaten çevremde de bazıları kullan bazıları kullanma diyor bugün de kan görünce kararsız kaldım