Erken değil tabii ki. Tam sizin gibiyken konuldu tanı ama geç bile kalmışız biz. Çocuğum beş aya kadar işkence çekmiş haberim olmamış. Ama şöyle bir şey var hemen süt alerjisi teşhisi koymak yanlış. Belki yumurtaya var belki başka bir şeye. Ben de süt alerjisi sandım ilk başlarda, kendi kendime süt diyetine girdim, doktora gittik meğer kızımın yumurtaya, kuruyemişe alerjisi varmış. Boşu boşuna süt diyetine girdim. Siz de net teşhis koymak için iyi bir alerji doktoruna gidin. Boşu boşuna yanlış diyetler yapmayın teşhis konulmadan.