Kullanici5138 canım başımdan geçtiği için yazmak istedim. Bizim 4 ay atagimiz tam 2 ay sürdü ve ben iki ay boyunca uyumadım ramazan da hiç sahura uyuyup uyanmadim akşam 9 dan sabah 6 ya kadar uyumadigimi biliyorum , kızımı başka bir doktora götürdüm ve bay bay damla verdi ve 1 aydır uyuyoruz , acıkınca uyaniyor emiyor ve uyuyor bende ilk tereddüt ettim ama çocuğu bayiltmiyor uada damlayı içinde kendi kendine uyumayacak sen uyutacaksin ,, ve ayları küçük olduğu için 10 damla şeklinde kullanıyorum ben kızım 7 aylık bu arada 6 aylıkken kullanmaya başladık