Narin Sanırım ebe gelmeden önce yıka çünkü aşıdan 3 gün sonra yıkanmaz dedi ama emin değilim net hatırlayamıyorum doğru mu?
Aysen Narin evet öyle diyorşar ama asıdan sonra yıkayabılırsın önemli olana sı yerıne su gelmesın mikrop kapmasın diye öyle diyorlar
Balevlatlar123 Narin evet ve ben asi yaptigim gun cok fena altina uapmisti sirtina kadar yikayamamistim islak mendille temizledim ama adi yerinide islak mendil degmis o yuzden bile sisti top gibi olmustu bacagini oynatamamisti hicbi sekilde islanmamasi lazm 2 gun