ikiprenses_annesi Kızlar merhaba oğlum 14 aylık Ne bir Yürüme nede bir kelime Konuşuyor Ablası 4 yaşına girecek Çok konuşlandır Kızım yaşına girmeden de yürümüştü oğlum sadece baba dede diyor o da bazen yani çok sık konuşmuyor Sizce Normal mi
izmirliannee ikiprenses_annesi normal değil canim , çocuk norolojisine götür aylardır konuşsun diye çok yollardan geçtik 2 li 3lu kelimeler başladı şuan 28 ayligiz
Bussrraa ikiprenses_annesi kızım 16-17 aylıkken başladı yürümeye her bebek bir değil tabiiki ve o aylarda dede baba gel git gibi çok kolay kelimeler kullanıyodu şuan 2 yaşında bir kaç ay önce bir anda cümle kurmaya başladı. Aslında kardeşi olduğu için kolay olur konuşması. Bol bop kitap okumak her şeyi anlatmak gerek benim çenem yoruluyodu artık ama pes etmedim şimdide onun çenesi yoruluyor konuşmaktan🥹 yani canınızı sıkmayın hep pozitif olun 💓
ToprakandMom ikiprenses_annesi şüphelerinizvqrsa burada kimseyi dinlemeyip elbette götürün. Ama genel olarak gözlemlemek gerekir. Yürümüyor ama emekliyor mu? Tutunup ayağa kalkıyor mu? Sıralayabiliyor mu? Benim oğlum 21 aylık yürüdü. Her çocuk bir değil. Konuşma konusunda da Genelde anne baba ne zaman konuştu diye soruyorlar. Ama bence normal.
Gizo87 ikiprenses_annesi doktorunuzun dediği doğru siz canınızı sıkmayın. Normal değil diye teşhis koymak bize kalmadı. Eğer bir gariplik seziyorsanız muayene ettiririn içiniz rahat etsin
Sinemisssss izmirliannee neden normal değil dediniz doktorum yürüme için 18.ay , konuşma için ise 2 yaşına kadar 5-10 cümle bekleriz dedi gecen
ikiprenses_annesi ToprakandMom canım tutunup kalkıyor Ayağa koltuklarda yürüyor elini bırakıp 1 2 adım atıyor Sonra oturuyor
Zlm Sinemisssss bence bayan konuşma için soyledi sadece iki kelimesi varmış bebeğin çok az bu sayı siz bile 5 10 diyosunuz baksanıza
Sinemisssss Zlm bir doktor bebeklerde 2 yaşına kadar 5 ile 10 kelime bekliyoruz diyorsa ve bu bebeğimizde şu an 14 aylık ve 2 kelimesi varsa daha önünde 10 ay var demek oluyor ya . Konuşur yani normal olmayan birşey yok bence
ToprakandMom ikiprenses_annesi eğer nörolojik veya ortopedik bir sıkıntı olsa bunları yapmazdı. İçin ferah olsun 🤗