prensesannesiiiiiiiiii Kızım 6 ay 9 günlük günde 1 defa ek gıda veriyorum bazıları ise bi öğlen bi akşam günde 2 öğün diyor siz nasıl yapıyorsunuz
neslicanben prensesannesiiiiiiiiii 7 aya kadar günde 1,snra günde 2, 11 aydan sonra günde 3 öğün olarak verilmesi gerekiyor diye okudum.o şekilde dewam ediyorum
bebetom08 Sabah ara öğün kaşık maması,öğlen meyve tadımı ve akşam üzeride muhallebi veriyorum ..doktor biraz zayıf buldu ama toparladı bunlarla