CanannnD Herkese iyi geceler ilk bebeğim ve ilk dişi çıkıyor ama sanki yamuk geliyor gibi deneyimli olanlar yorumlayabilir misiniz resim ekliyorum
CanannnD CanannnD Yakınlaştırıp bakınca hatta iki diş üst üste gibi duruyo Direk damağında üstünde çıkması gerekmez mi bu biraz alttan geliyo gibi
Bugsbunny1 CanannnD bana normal gibi geldi . Dis çıktıkca düzeliyor . Üstte kalsın aynı zamanda belki daha iyi bilen anneler yazar