CansuMF çok cektim göğüs ucundan 3 4 kere hastaneye gittim mastit olmuştum göğüs uclarim parçalanmıştı emzirmeden sütünü sağ ver demişlerdi antibiyotik ilaç ve krem kullandım geçmedi 2 ay boyunca en sonunda furacin diye bir krem kullandım emzirdigimdede yıkayarak emzirdim göğüs pedi kullanmadan hava aldırdım her emzirdigimde göğsümü kendi sutumle ıslattım sonunda uçların yaraları geçti fakat tek göğsümdeki mastit olayına çare bulamadik şuan tek göğüs emziriyorum