thecamellia Aysesakaryaa kucak alışkanlığı değilde küçük olsuğu için sürekli öyle olmak istiyor ben 1 bucuk 2 aylıkken piyanoluboyun halısı almıştım geçiş döneminde çok yardımcı oldu bana bırakıyodum ona oynuyodu 15 dakkada olsa işlerimi hallediyodum
Kader_can 2 aya kadar hep kucagımdaydi kucagimda uyurdu beşiğe koyunca kalkardı artik ayaklarım altı yanıyordu sürekli ayaktaydım sonra bi mucize oldu kucakta ağlamaya başladı beşikte oyun halısında duruyor sevmiyor artik kucakta durmayı 😊