YigitalpveAnnesi Kızlarr iyi akşamlar. Ben az önce hiç düşünmeden birşey sipariş ettim. Unisex bir üründür dedi ama kararsız kaldım oğluma bu salopeti aldım ama kız kıyafetlerine daha mı çok benziyor sizce iptal mi etsem 🤭
agacsizkoala YigitalpveAnnesi bence gayet sevimli, benim de oğlum var ve erkek bebeğe gider kız kıyafeti gibi durmuyor
Naturall YigitalpveAnnesi Ay o zaman söyleyim fikrimi 😊 Tam benim zevkim 🥳 Hatta siz atınca doğum gününde giydirsem mi diye düşündüm 🙂
YigitalpveAnnesi Naturall Teşekkür ederim canım bende kararsız kalmıştım beğenende oldu beğenmeyende artık sipariş verdim iptal etsem de ayıp olacak gibi geldi kalsın en iyisi ☺️
Sarikuzumalp YigitalpveAnnesi Salopet aşığı ben deseni hiç farketmeksizin alıyorum bende 😅 ama şöyle bir şey var. Bende bir kaç tane alttan çıtçıtlı salopet aldım ve koşup parkta kaydırakta vs kayıp oturdukça çıtçıtları atıyor. Yada benim aldıklarımın çıtçıtında mı sıkıntı oldu bilemedim. Onu dene mutlaka evde dışarıya çıkarmadan atarsa değiştirirsin☺️
YigitalpveAnnesi Sarikuzumalp Bizim hiç böyle çıtçıtlı yok canım ilk defa kullancak denerim gelince teşekkür ederim 🥰
rosesbabys YigitalpveAnnesi çok güzel bence kız erkek farketmez yani ah siz benim oğluma aldıklarımı görseniz hep soft bir tane bile renkli kıyafeti yok mavi koyu renk asla almafım banada erkek çocuğu kız gibi giydiriyosun diyolar 🤮🤮
YigitalpveAnnesi rosesbabys Aslında bende her renk alırım pembe mor tişörtleri falan vardır ama bu acaba mı dedim 🤭