MiDo şöyle ki nimenrixte ihtiyaç duymazsın demişti doktorumuz bi sonraki aşı olan bexsero için ben yanımda calpol de götürmüştüm doktor dedi ki bu diğeri gibi değil bu ateş yapabilir aşıdan sonra calpol ver, bende hemen göğsüm kabararak getirdim yanımda dedim. Süper falan deyince dedim aşı olmadan hemen önce verebilir miyim olur olur ver dedi. Şurubunu içirip acilde aşısını öyle yaptırdık. Benimki aşılarda beklediğimden çok daha uzun süren büyük ağlamalar yapmadığı gibi bu seferkinde uyudu hastaneden çıkar çıkmaz zaten uykusu da vardı. Evet 37 ateş satılmaz ama hem huzursuzluğuna iyi gelir hemde olası ateşin yükselmesini engeller