duygu_Ln3 valla kaç yaşında olurlarsa olsunlar o yetememe korkusu oluyor.buyuk kızım 8 yaşında bebeğimde 6 aylık olacak bebeğim doğduğundan beri dersleri ile yeterince ilgileniyirmuyum,küçüğü severken oda hevesleniyormudur,hep böyle birinin birseyiyle ilgilenirken hep acaba ötekini ihmal ettim mı derdi oluyor.simdiki aklım olsaydı arka arkaya dogururdum ki 3.yu hemen istiyoruz .büyük kızım tek büyüdü o zamanlar bu fikir iyiydi ama şimdi kardeşi ile ilişkisini gördükçe keşke diyoruz.