Sedaaksyy H_A_R bence boyatmasan daha iyi , çok istiyorsan da bitkisel içerikli olanlar var Gratis de Watsonsda bence en iyisi onları tercih etmen
H_A_R Sedaaksyy Bende öyle düşünüyorum yani zararı olur elbet olmazsa doğuma bir iki gün kala istiyorum bakalım
Sedaaksyy H_A_R ilk bebeğimde boyamistim 5.ayda birşey olmadı yani gayet sağlıklı kızım çok şükür 😂 ama ikincide kesinlikle boyamadim koyu renge dönmüştüm hamile kalmadan önce öyle akışına bıraktım saçlarım çok saglikliydi o dönemde