Ac geziyorlar ama rakı bira alabiliyorlar diyene kadar bunlara kafa yorup konuşana kadar keşke çocuk tecavüzcülerin de ağırlaştırılmış caydırıcı yasa çıkarsalar ya . Her gün çocuklarlar zalimce katlediliyor tecavüze uğruyor kaçırılıyor niye bunları görmüyorlar psikolojimiz bozuldu artık yeter ya