Ben emzirme araliklarini acarak son iki haftadir memeyi biraktirmaya calisiyorum. Su an son 48 saattir emmedi. Ama bundan sonraki sureci hic bilmiyorum, sagma mesaj vs. gerekir mi? Goguslerimde hafif bir doluluk var ama agri sizi yok. Bu sekilde biraktiranlar olduysa tecrubelerini paylasabilirlerse cok mutlu olurum.