Baharaytekin sabirsizbebek15 üzülme biz bir kulagı tam 3. De gectık tıkanıklık falan olabılıyor yıkadıktan sonra falan ıslak olmamasına dıkkat et
Ugggg sabirsizbebek15 ilkinde bı kulago kaldı bı sonraki randevuyu 45 günlük olacak şekilde verdi gelmeden üç gün önce yıka demişti sonra geçti ikiside
[silindi] sabirsizbebek15 parmağızı burnunuzdan kulağınıza doğru götürürken kulak girişinde bi çıkıntı varya. Onun önüne masaj yapıcaksınız.
Cbc sabirsizbebek15 canım biz de geçemedik en son başka bşr hastaneye sevk ettirdim onlar çok güzel yönlendirdi öğleden sonraya randevu verdiler ilk uykusundan sonra uyutmadım zor oldu ama sürekli uyandırdım ve biraz aç getirdediler böylece orda emzirirken derin uyudu böylece geçti diğer kulağa geçerken uyanır gibi oldu hemen bebek arabasına koyup dolaştırdık gene uyudu birde kucağımda yaptılar testi kucakta çok rahat oldu
sabirsizbebek15 Cbc kucakta olması iyi fikir. Ben de bir dahaki sefere öyle deneyeyim müsade ederlerse
bsrpyrz Tugbaf 2 kere hastanede yapılıyor geçemezse araştırmaya sevk ediyorlar orda uyutularak yapılıyor
Tugbaf bsrpyrz ikinci ne zaman yapılıyor bana kulak testinden geçtiyse ikinci ili çak denmişti bilgi verirseniz sevinirim
bsrpyrz Bende bişey sorucam kulak testi yaptırdığınız nasıl bir alet benimki alnına 2 de yanağına bişey taktılar telefon gibi cihazla bakıldı. Sizin kaç tane o yapışkandan taktılar bebeğinize?
Meryemmtemev sabirsizbebek15 bizde gecemedk 2 kere başka biryere görürdük 3. De gectk bence başka biryer deneyin
bsrpyrz Meryemmtemev başka yere gidemiyorum ki araştırmaya yönlenfirdikleri için yasakmış sen nasıl yaptırdın araştırmaya sevk etmedilermi
Tugbaf bsrpyrz ben erken Doğum yaptım 30+6 haftamda yaptım 45 gün küvezde kaldı ve çıkıcağı gün kulak testini yaptılar ve güzel geçti ikincisi olucakmı bunu merak ediyorum olucaksa be zaman bilginiz varmı
Meryemmtemev bsrpyrz yok özel hastanede oldugu için hemşire kayıt girmemiş bizde başka hastaneye gttk
Meryemmtemev bsrpyrz yok özel hastanede oldugu için hemşire kayıt girmemiş bizde başka hastaneye gttk
Brnkrm sabirsizbebek15 Fneva yaptırmak şart değil mi? Peki bebeğinizde işitme kaybı varsa bunu nasıl anlayıp müdehale etmeyi düşünüyorsunuz?
Fneva Brnkrm yaptıramıyoruz kaç sefer denedik biraz daha büyüdüğünde tekrar deneyeceğiz derin uykuya geçemediği için yaptıramıyorum
Brnkrm Fneva o mana da evet . Zaten yaptırılmasını devlet zorunlu tutuyo. Üçüncü ayımızda geçmiştik biz testlerden
Berfe sabirsizbebek15 telaşlanma Canım anne karnındaki amniyon sıvısı bebeklerin kulaklarına doluyor o atılmadan test genel olarak geçmiyor