elfsnmz-141 Sleepy natural ve molfix mavi olandan kullanıyorum ikisi de sürekli yanlardan taşma yaptı üst değiştirmekten yoruldum taşırma yapmayan bez önerir misiniz prima hariç.
Nurhan88 elfsnmz-141 ben BİM’in bezinden memnun kaldım 1 yaşına kadar sleppy kullandık ama artık çok taşma yapıyordu BİM’in bezini denedim çok şükür pişikte taşırmada yapmadı
Kayraaa59 elfsnmz-141 taşırmayı bende bez küçük geldiği için yaptı genelde öyle bi durum olabilir mi? Hemen büyük numaraya geçtim taşırma da bitti
Gl_01 elfsnmz-141 ikisini bende kullandim ve memnun kalmadım. Molfixin pure&soft serisi var çok güzel bence çok begendim 1 aydır kullaniyorum sızdirma olmadi şimdilik
eylulada28 elfsnmz-141 bende bi ara slepynin taşırmasından gına gelmişti ama büyük numaraya geçince sorun kalktı