Betuloz Birdunyabircennetannesi ishali baya azaldı ama yem yeşil yapıyor sizinde öylemiydi iştahı bugün çok açıldı sürekli yemek istedi sürekli su sıvı şeyler veriyorum inşallah düzelir ya tam 1 haftası doldu bugün
Birdunyabircennetannesi Betuloz Ohhhh ne güzel iyileşmiş annesiiiiiii sevinebilirsin ❤️ Yemesi düzelmeye basladiysa anla ki geçiyor çok şükür geçmiş olsun tekrardan
Birdunyabircennetannesi Betuloz Anlıyorum inanın hastanede geçirmedik evde geçirdik ama Allah’ım kimsenin başına vermesin hem çocuk mafoluyor hem de anne varya çok berbat bir hastalık
Betuloz agns aşı takviminde menenjit aşısı var diye biliyorum o farklı o zaman 2 yaşına girecek şimdi aşı oluyor mu nerde yapıyorlar bide
Mhrbnboz Betuloz benimde oğlum iki hafta önce oldu mümkün olduğunca sıvıya olsa birseyler yedirin en önemlisi probiyotikli yoğurt var onu yedirmeye çalışın benim oğlumda çok kötü geçirdi sormak istediğinizi sorabilirsiz
Betuloz Mhrbnboz yemesi düzeldi ishali mesela bugün 2 kere yaptı ama yemyeşil Di bide idrar çıkışı varmı bilemiyorum ishal yaptığı için ya da sıvı kaybı var diye mi yapmıyor anlamadım beni tedirgin etti sizde varmıydı öyle birşey. Kız çocuğu idrar yolu enfeksiyonu olacak diye korkuyorum
aysecans7 Mhrbnboz merhaba, oğlum dünden beri yemyeşil yapıyor kakasını bende endişelendim , kusma yoktu ama bi öğürme geliyor gibi sadece. Ve kakası çok çok kötü kokuyor. Ben ishale veya salgın var ona bağladım. İnşallah öyledir 🙏 😔😔😔
agns Betuloz bu özel bir aşı ve bildiğime göre en geç 13 aylık tek doz yapılıyor ben tek dozu tercih etmedim
Mbebeh Betuloz Gerçekten Allah korusun çünkü o hastalık böyle serumla vs. İle geçecek birşey değil. Ya 24 saat içinde ölümle sonuçlanıyor ya da beyinde çok ciddi hasar bırakıyor Allah’ım esirgesin tüm çocuklari 🙏🙏
Selveraytkn Bende rota aşısı yaptırdım 14.haftayi gecmemesi lazım biz son günlerde yaptırmıştık doktor bı kaç gün sonra gelseydin yaptiramazdik dedi rota aşısı olupts ağır atlatani hiç duymadım evet onlarda rota oluyorlar ama bı kaç belirtiyle hafif ayakta atlatiyorlar