Yara yazmışsınız ama benim bebeğimin de görseldeki gibi doğduğundan beri çıkar bazen azalır bazan artar. 7 aylığız şuan. Kızarık kuru pütürlü gibi nokta nokta sivilce gibi de. Devlete, özele, üniversiteye gösterdim her kontrolde sordum sadece nemlendireceksin dediler. Ek gıdaya geçince kızarıklık arttı gibi alerji kesin dedim. Özel alerji doktoruna götürdüm test yapıldı alerjisi çıkmadı. Atopik dermatit (bebek egzaması) denildi. Bepantol nemlendirici, kaşıntı kremi aldım azaldığını farkettim. Çok öpülmekten, sakaldan olduğunu düşünüyorum. Mustela alacağım birde onu deneyeceğim kuru ciltler icin olanını :) geçmiş olsun canım🤍