Oğlum 9 ay 11 günlük sabah mama içti sonra karışım kahvaltı tabağı hazırladım hepsini yedi öğlen bi daha mama içti üstüme irmikli elma yaptım yarısını yedi akşama doğru mama verdim içmedi sonra sebzeli bulgur pilavı yedi biraz yanımda karnıbahaelı mercimek çorbası ile yoğurt yedirdim. Akşam 8 de yatarken mamasının yarısını içti bitirmedi 10 da tekrar mama verdim içmedi sizce gece o uyanmadan beslemeyeyim mi mamayı gündüz çok içtiği için gece beslemek içirmek istiyorum normalde 2 kere mama teklif ederim geceleri çoğu zaman bitirmiyor ama te 5 de yediği ek gıdayla duruyor bide çok az cc içiyor yatarken gece boyu acıkmıyor mu sizce ?