Düzenli manikure giden var mı. Fiyatları ne kadar oluyor genelde? Benim ellerim biraz nasıl desem kaba yani kalın büyük biraz maalesef pek zarif ellerim yok su ile çok ugrastigim içinde parmaklarim biraz kırışık ve asla tırnak uzatamiyorum. Bir arkadaşım tüm iş tırnakta tırnaklarını bakımlı tut elin göze batmaz demişti ne kadar sürede bir gitmek lazım gidince yapılan şeyleri evde yapamaz miyiz