findiginannesi_ Kızlar sütünüzü sağıp süt torbasına koyacağınız zaman ön sütünüzle birlikte mi koyuyorsunuz ilk süt biraz açık renk oluyor ya 2 sağımda çıkan süt biraz daha koyu .yoksa direkt koyu çıkan sütünüzü mü paketliyorsunuz
Oflunur61 findiginannesi_ deli süt olduğu zamanlar 100- 150 cc olduysa direk buzluğa ama daha az ise dolapta bekletir üstünü tamamlar gün içi yada ertesi gün dolaba koyardım..
yazgulu123 findiginannesi_ canım ilk çıkan süt su gibi karın doyurmaz sonradan gelen koyu renkli süt yağlı süttür doyuran odur. O yüzden o önemlidir.
findiginannesi_ Elfelf475 Buzdolabını alt bölmesinde 4 saat dışarda kalabilir yazıyor ama bende poşeti doldurmak için uğraşıyordum
Elfelf475 findiginannesi_ yo ilk defa duydum daha ilk sagdıgınız süt Dolapta 3 gün Buzluk kısmında 3 ay Dışarda 3 saat duruyor Şimdi ben sağardım mesela dışarda unuttuysa 3 saat geçtiyse çöp, buzdağlarımız altında da biriktirirdim bir ertesi sabah tarih yazıp buzluga atardım 3 ay içinde verirdim
Yagmur-Hafsa findiginannesi_ sütün tamamını sağıp dondurucuya atıyorum ama her söylediğin sütun saati farklı ve asla birbirine karışmaması gerekiyor benim hastanedeyken sağdığım sütlerin saati 32 geçiyorsa 30 diye bile yuvarlayıp yazmıyodu hemşireler üst üste olmaz 3 saat arayla sağım yapıp her sağımı ayrı poşetlemelisin yoksa çözdürürken ve ısıtırken kesilebiliyormuş