Benim de oğlum 26 aylikti aynı şeyi yaşadık.Tuvalet eğitimi vermeye çalıştım korktu ve yapmadı 3-4 gün tutuyordu çok acı çekiyordu.Ben çözümü lavma alarak buldum.Lavman aldım eczaneden kakası geldiğinde kıvranmaya başladığı zaman lavman yapıyordum.(jel idi lavman ) hemen tuvalete götürüp oturtuyordum ve tuvaletini yapıyordu.O sırada onunla hep iletişim içinde oldum.Ellerinden tutuyordum bak korkacak bilet yok annecim başardık.Tutmaması gerektiğini anlatıyordum.ondan sonra hemen bezede veda ettik.Korkularını da öyle yendik.Hala da tuvaletini yaparken yanında olmamı istiyor başaracağız diye gidiyoruz tuvalete.