Merhabalar. 7 aylık kızım var 3. Ayında bacağında leke olarak kendini gösterdi. Daha sonra kuruluk gibi kaldı çok azdı. Sonra bu hale aldı ve hep aynı yerde çıkıyor nedendir acaba bilgisi olan var mı? Kontrole gittiniz doktora sordum tuhaf bişey anlam veremedim dedi. Cildiyeye yönlendirdi. Gideceğim sizlerden de bi fikir almak istedim varmı böyle bişey başına gelen?
