selim-im İyi geceler hanımlar E bebek canyon bebek arabası kullanıyorum şu ok ile işaretli pedi yıkayan oldu mu acaba aranızda hiç
Elisa55 Ben attım makineye 30 derece elde yıkamaya sıkma devirinide 400 yaptım hiç bişey olmamış sulu kalmış astım ipe 😃