Ciceeek Merhaba arkadaşlar 15 aylık oğlum var altı gün önce aniden emmeyi bıraktı. Emzirmek istediğim zaman bağırıp ağlayarak kaçıyor . Bu durumu yaşayıp sonrasında bebeği tekrar emmeye başlayan var mı acaba ne yapmam gerekiyor 🥺
Senemmm11 Ciceeek 6 gündür emmediyse zaten artık emzirmeyin. göğüste bekleyen süt verilmez derler. benim oğlumda 23 aylık. 2 gün boyunca hiç istemedi 3. günü de ben vermedim artık süt bekleyince rengi falan sararmıştı. tekrar emzirmek istiyorsanız sütünüzü iyice sağmanız lazım
Ciceeek Senemmm11 sütü sağıyorum biberonla vermeye çalışıyorum onu da emmiyor göğsümde süt tutmadım ama bir umut inşallah emer diye bekliyorum bakalım kısmet artık