BeyzanurrK kendimi gördüm bir an🥹 canım biz de 2 aylığız 40 gün boyunca göğüs yarasını yaşadım. Memeyi vermeden önce bildiğiniz kendimi hazırlıyordum hadi gizem yapabilirsin diye. O kadar zor bir durum ki hep ağlıyordum. Kanıyordu bazen. İyileşmesinin tek çözümü oranın kuru kalması. İnsn bana, emzirdikten sonra sütünü sür gümüş kapak varsa biraz tak. Sütün akmıyorsa tabi. Bol tişört giy mümkünse sütyen takma. Takıyorsan da içine silikon göğüs kapakları var. Teması önlüyor. Ondan takabilirsin. Üç çeşit krem aldım hiçbiri işe yaramadı. Tek yolu kuru kalması oldu. Nemli oldukça iyileşmiyor. Bir de mama vermektense göğsün çok ağrıdığında sağma makinan varsa sağ ve şırınga yöntemiyle ver. Biberonda kullanma alışkanlık yapıyor o dönemlerde sonra memeden gelen sütün hızını beğenmiyorlar. Ben kuş parmağımı verirdim eşimde şırınga ile ağzına sıkardı. Böylelikle hem doyduğunu anlarsın hem de göğsün biraz rahatlamış olur.