Adaveannesii Yarın misafirim geliyor simit kurabiye cevizli kurabiye yaş pasta poğça sarma yaptım yarında kısır mantı yapıcam yeterlimi sizce ilk defa gelecekler az mı 7 Kişiler
Gokcennderenn Adaveannesii az değil ama uyumsuz gibi geldi bana. Kısır yanına mantı iki çeşit kurabiye
Han30 Adaveannesii kısır-mantı aşırı uyumusuz. Mantı çıksa yaprak sarması ile daha iyi. Pogaça da var. Yaş pasta yanına kurabiye gayet iyi.
Aley99 Bence gayet iyi zaten kusur bulacak olan altın tabakta da sunsanız önüne bir sürü şey de koysanız bulur , elinize sağlık 👏🏻❤️
Adaveannesii Han30 yoğurtlu birşeye yapmak istediğim için ekledim başka birşey gelmedi aklıma açıkcası
Ygz Adaveannesii havuç tarator yapsanız veya kereviz salatası hem hafif hemde menünüzde sarma kısır poğaça gibi doyurucu yemekler varken mantıya gerek yok bence☺️
Liyosunannesi Adaveannesii mantıya gerek yok gibi tatlı ve tuzlu kurabiye yaş pasta poğaça sarma ve kısır yeterli ve uyumlu bence ☺️