minisinannesiii33 Bebeğim 5. ayına girdi. 3-4 gündür gazları aşırı kokuyor sebebi nedir daha önce böyle değildi
Glcntna minisinannesiii33 bizimde aynı ben doktoruma sordum kakasını uzun süre yapmazsa o zaman kokar dedi. Büyük insandada bu böyledir dedi . Kakasını yaptıkca düzelir dedi bizde 4 aylıkken olmuştu
Mertim1111 4-5 ay arası bizimde öyleydi bende dr a sordugumda arada olur öyle uzun süre kaka yapmadığı zamanlar demişti ve gerçekten oyleydi bazen iki üç gün yapmıyordu çok kokuyordu gaz cikardadignda şimdi 6.5 aylık geçti o koku normal yani endişe etmeyin
minisinannesiii33 Mertim1111 yani çok kokuyor önceden her gün kakasını yapardı şimdi 3 günde 1 falan yapıyor ondan sanırım dediğiniz gibi teşekkür ederim. Birde Üşütmüş müdür acaba? Havalar belirsiz uzun giydirince terliyor kısa giydirince üşüyorlar
Mertim1111 minisinannesiii33 evet biliyorum o kokuyu hatta babasiyla diyorduk kimin kucagindaysa kaç kaç estirdii yine diyorduk😊 usutmeden olacgini sanmıyorum ben 1 aydır atletle yatiriyorum terliyor çok ister istemez gir çık cam kapı açık esinti falan derken sumukleride akıyor usutuyor ara ara ama öyle gaz kokusu olmuyor. 4-5 ay arasiydi geçti