tostosata Zıbınla mı yatırmalığım yoksa yarım kol tişörtle mi? 34.7 oldu ateşi zıbınla yatırunca ona rağmen kollar yapış yapış soğuk. Üşüyor mu terliyor mu anlam veremiyorum. Oda sıcaklığı 26
Guneskiz48 tostosata ev 25 derece sadece zibinla yatıyorlar uzerlerini ortmuyorum bu halde bile terliyorum bazen ima acıyorum gece tertip sogudugu için soğuktur
fairytaleofthestars Oda sıcaklığı 29 derece tek zıbınla yatırıyorum böyle oluyo üstünü örtsem daha çok terliyor
Mihriballimm Benimde 27 derece oda sıcaklığı zıbın seti tişört le uyutuyorum üzerine bı müslin örtüyirum
Gokcennderenn Ben İzmir deyim burası ateş ediyor yani ben yarım kollu altına şort üstüne hiç bir şey ona rağmen kafası su içinde kalkıyor