sevim_kos Merhaba. bebeğim 6 aylık olmak üzere. Biberonla veriyorum suyunu ama artık suluğa geçmeyi istiyorum. Koku yapmayan, sağlam, biraz uzun süre kullanacağı suluk önerir misiniz. Yani şimdi alıp 8 aylık olduğunda yenisini almam gerekmesin.
Busraaslan sevim_kos benim oğlum biberondan içemiyordu alıştırma bardaklarından da içmedi aventin almıştım nukun alıştırma bardağını aldım şuan ondan içiyor 6. Aydan beri
Keremikoo sevim_kos nukun alistirma bardagini aldim ama damagiyla sıkıştirdığında akitinca genzine kacip oksurtuyordu. Herkeste olmayabilir ama biz kullanamadik. Wee baby aldim kucuk alistirma biberonu. Sonrasinda 9.ayda wee babynin pipetli sulugunu aldim cok rahat ve severek iciyor
Ruya011 sevim_kos suluk defalarca değişeceği için çok marka arayışına girmedim. Mycey pipetli bardak aldım ve 6.aydan itibaren kullanmaya başladım. Pipete nasıl alıştıracağınıza dair videolar var, alıştırma bardağına nazaran daha az akıtıyor.
sevim_kos Gokcennderenn biberonda onu kullanıyorum ama chicconun yedek ağzı yok sanırım. Bi problem olursa sıfırdan suluk mu almak gerekiyo
Gokcennderenn sevim_kos yanlış yönlendirme yapmış olmaym onu hiç bilmiyorum ama kırılacak bı ağızlık değil yada yırtılacak dışı çıktıkça zarar bile veremez öyle diyim
sevim_kos Gokcennderenn anladım. Biberonundan çok memnunum. Damlatma yapmıyosa suluğu da ondan alayım. Yumuşak uçlu değil mi
Gokcennderenn sevim_kos evet yumuşak uçlu kavraması ve çekmesi rahat asla damlatmyr yandan tutacak yerleri çok kullanışlı bide kavraması kolay
Busraaslan sevim_kos evet biberon tarzı şeylerden içmeyip bardaktan içiyodu ondan da üzerine dökülüyordu o yüzden nuk magic cup evo aldım tam adı bu şekilde
sevim_kos Keremikoo açıkcası ben de wee baby alıyım dedim. Sonra onun fiyatı diğerlerine göre uygun olunca acaba kalitesi mi farklı diye düşündüm. Yoksa 8-9 aylık olduğunda pipetlilere ya da süngerlilere geçerse eğer çok da pahalı bi şeye gerek yok dedim ama kaliteli olsun diye burdan sorayım dedim
Keremikoo sevim_kos şöyle soyliyeyim oglum su icmeyi sevmiyordu. Kasikla versem dokuluyordu,normal biberondan icmezdi. Sonradan ucuz pahali demeden, minicik elinde kendi kavrayip icebilecegi bunu aldim(Plastik kalitesi guzel koku vs yapmadi) https://www.e-bebek.com/wee-baby-cift-fonksiyonlu-mini-pp-bebek-alistirma-bardagi-seti-0-6-ay-30-ml-asortili-p-ewe-778/ Bununla alisti bi iki ay boyunca. Sonrasinda hep bardaktan icmek istedi bir gün pipet denedi baktim cekiyor oyle uygun fiyatli wee babynin pipetlisini aldim(cunku nuk aldik kullanamadi elimizde kaldi). Simdi yedekledim birde philips aventin aldim.ikisini de severek kullaniyor. Butcenize gore hangisi uygunsa ikisini de tavsiye ederim.
Kadris2615 sevim_kos kesinlikle webaby alın benim oğlumda 6 aylık hiç sıkıntı çekmeden direk alıştı diç çıkarma döneminde olduğu içinde sürekli ağız kısmını kemirip kendisini rahatlatıyor
Ruya011 sevim_kos 1 denemede başardım 🥰 bebeğinizi gözlemleyin. Önce pipeti suya batırdım, parmağımla kapatıp ağzına damlattım. Bir iki kere böyle gösterdim sonra başka bi pipetle emiyormuş gibi çekerek gösterdim bak böyle böyle diye. İlk ağzına aldığında dişlerini kaşıdı ( halen çıkmadılar ) sonra çekmeye başladı. Denemeye değer, bende uğraşmamış oluyorum 😊
dnzcyc Benim kızım alıştırma bardağıyla içmedi biberon da almıyordu. Ben pipetli aldım. Avent aldım ama farklı bir marka da olabilir. Maalesef aventin yedek pipetli bir süredir stoklarda değil şimdi olsa farklı bir marka alırdım. Ama pipetli bir suluk tercih etmenizi tavsiye ederim, diğer suluklardan uzun ömürlü olacaktır. Kuzenimin kızı 3 yaşına geldiğinde hala avent pipetli suluk kullanıyordu
sevim_kos dnzcyc yarın pipeti deneyim eğer çekmeyi başarırsa dediğiniz gibi en azından uzun süre kullanır
sevim_kos Keremikoo çok teşekkür ederim. Bütçeyle alakalı sıkıntı yok kaliteli olması önemli özellikle plastiğinin temiz olması. Ama 1 ay sonra pipetliye geçeceksem de 1 aylık en oahalısını almaya gerek yok diye düşündüm
Eminerd sevim_kos 6 aydan 13.aya kadar chicco kullandım çok memnun kaldım 😊 şimdi tommee pipetli kullanıyoruz oda mükemmel 👍🏻
sevim_kos Eminerd delikleri 13 aya kadar idare ediyo yani. Acaba şuan aldığım sonrasında az su geldiği için yetersiz mi kalır diye tereddüt ediyodum. Teşekkürler
Keremikoo sevim_kos rica ederim. Ilk etapta cok pahali birsey almadan bebeginizin hangisinde daha rahat icecegine gore almanizi tavsiye ederim. Plastik kaliteleri artik bebek biberonlarinda hemen hemen ayni.polipropilen malzeme bpa fitalat icermemesi gibi dikkat edilecek hususlar var. Ama illa marka alacagim derseniz aventin kalitesi guzel akitma koku vs gibi problem yasamazsiniz.