Arkadaşlar süt artırma konusunda başarılı olduğunu duymuştum birkaç gün önce alıp içmeye başladım.Tavsiye edilen miktar günlük 6 taneydi gözüme fazla geldi 3 tane içtim günde. İçmeye başladığım günden beri elimde ve ayağımda karıncalanma hissediyorum. Yatarken de kalbimde sıkışma oluyor .İlacın etkisi mi emin olamadım bir gün içmeyi bıraktım bir sorun yaşamadım ertesi gün yani bugün yine içtim 3 tane yine aynı şikayetler. Bebeğim de emmek istemiyor kokuyor mu acaba ona da . Emdiklerini de kusuyor çıkarıyor 🤷🏻♀️ Sizler de böyle yan etkiler gördünüz mü bu ilacı kullanıp? Ya da tamamen psikolojik mi benim bu belirtileri bu ilaçla bağdaştırmam? Tesadüf olabilir mi?