35 haftalık erken doğurdum küveze aldılar ilk 2 gün solunum sıkıntısı vardı cihaza bağlı kaldı cihazdan çıktıktan sonra enfeksiyon var antibiyotiğe başlıcaz denildi bugün 4. Gün ve sarılık olmuş. Başına böyle bisey gelen var mı çok korkuyorum bisey olucak diye.