Busra_99 kızımın sağ göz kapağının üzerinde vardı doktorumuz göz bölgesi olduğu için tehlikeli olacağını ve çocuk büyüdükçe hemanjiom da büyüyor diye söyledi 3 aylıkken tedaviye başladık 1 yaşında bitti tedavimiz şuan izi bile kalmadı çok şükür geçmiş olsun size de