Merhaba güzel anneler bir konuda düşüncelerinize ihtiyacım var. Bebeğimin 1 hafta önce burun akıntısı başladı. Ara ara hapşırıyor çok nadir öksürüyordu. Doktorumuz muayene etti ciğerleri temiz soğuk algınlığı sadece dedi. Sabah akşam calpol kullan sadece dedi. Bir kaç gün sonra öksürük başladı özellikle uykusunda çok sık öksürmeye başladı uykusundan uyanır derecede kuru öksürük. Doktorumuza öksürük şikayetini söyledim calpol ek olarak prospan öksürük şurubunu almamı söyledi hemen aldık. İkisini birlikte yaklaşık 5 gündür kullanıyoruz. Fakat dünden beri kuru öksürük balgamlı öksürüğe dönüştü öksürüyor boğazına balgam geliyor ve yutmakta zorlanıyor tıkanıyor. Bu arada bebeğim 9 aylık. Gün içerisinde öksürük çok nadir, ateşi yok, iştahında bir azalma yok keyfi yerinde. Fakat uykusunda sürekli öksürüyor. Sonuç olarak bu sabah tekrar doktora gittik ve bize MACROL 250mg antibiyotik şurup verdi 2 gün müsaade et 2 gün daha gözlemle calpol ve prospan devam et eğer geçmezse antibiyotik vermeye başla dedi. Ama aklıma yatmadı. Antibiyotik asla vermek istemiyorum ama bir yandan da böyle bebeğime çektirmiş gibi mi oluyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız? Lütfen fikirlerinizi ve tecrübelerini esirgemeyin. Macrol şurup kullanıp faydasını gören var mı? Sizce beklemeli miyim yoksa başlamalı mıyım? Ayrıca evde buhar makinem var sizce o balgamlı öksürüğe iyi gelir mi? Bebeğimin yoğun bakım süreci olduğundan çok hassasım hastalık konusunda 😔😔 dönüşlerinizi bekliyorum 🤲🏻