Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var normalde 90 cc mama içer mama ağırlıklı besleniyor ama son birkaç gündür 60 cc anca içiyor iştahsız sürekli kucak istiyor ağlıyor aç degil altı temiz gazınıda çıkarıyor kakasınıda yapıyor ama sorun ne anlamıyorum basına gelen var mı daha önce böyle bir durum