nihan_arslan o zaman sabredeceksiniz ayakta emzirmeye devam ☺️ Emzirme danışmanları çıplak ten teması ve duşta emzirme de öneriyorlar denendi onaylandı 😅 Mama vermiyorsanız başlamayın, hepten tadını istemeyebilir anne sütünün. Ben uzun süre emzirmek istediğim için (minimum 2 yaş) çok ısrarcı olmuştum belki bundan belki de o zamanki atağı atlatmamız sebebiyle 1 buçuk ayda geçmişti. İnşallah geçer inşallah ☺️