Devamke bende böyle tavsiye alarak denemediğim ilaç kalmadı en son aynı sefa kremi kullan dediler aldım ona da alerjim varmış bitirme tezimi sunacağım hafta yüzüm adeta yanmış gibi oldu. İnsan içine çıkacak durumda değildim o şekilde gittim mezuniyete bile. Sonrasında uzman bi dermatologla 9 aylık bir ilaç tedavisi sonucu yüzüm bebek gibi oldu. Keşke keşke keşke dediğim nadir şeylerdendir.