Kızım 13 aylık ve doktorumuz gece beslenmesini bırak dedi ileride refluye yol açabilir dedi şu ver dedi ama kaç gecedir deniyorum olmuyor deli gibi ağlamaktan sesi gidiyor suyu istemiyor mecbur iki kerede olsa az az mama veriyorum napicam nasıl biraktircam bilemiyorum daha önce bıraktıran varsa fikirlerinizi söylermisiniz